Lukijat

sunnuntai 13. joulukuuta 2020

Joulukortit

Hertsimaleijaa,
ei ole viimehetken yömyöhä ja 
joulukortit on tehty, kirjoiteltu ja postitettu!! 
Onpa perin outo, kerrassaan kummallisen levollinen joulufiilis!!
Olenkohan tulossa vanhaksi?

Teinpä sitten valkopohjaisia...

... ja ruskeita...

... kaikenkirjavaa ja...

... sekalaista sorttia.

Kaikki kortit ovat taitettavia ja
"koristeltu" myös sisälehdeltään.

Neljä punaista koontikuorta piti hakea postista lisää,
kuoritettuina olivatkin aika paksukaisia.


Sain viikko sitten pomolta kukkapuskan. 
On niin terhakkaa tekoa, että takuulla kestää vuodenvaihteeseen asti!

Ai miksikö sain?
Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto valmistui
(proaktiivnen kehittäminen, palvelumuotoilu, tuotteistaminen).

Ettei aika kävisi pitkäksi, on taas jo uudet opinnot työn alla...

Levollista Joulun taikaa!


17 kommenttia:

  1. Ihania kortteja ja paljon! Minä olen aivan varmasti tullut vanhaksi; Lucian päivä on käsillä ja minulla on jo kaikki lahjatkin pakattuna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Puikkonen!
      Jeskamandeeraa, minlla ei ensimmäistäkään lahjaa vielä pakattuna, eipä juuri hankittunakaan... Tässä on kyllä jotain ikäristiriitaa, koska nuorempana hankin ekat joululahjat jo tammikuussa...

      Poista
  2. Kivoja kortteja!
    Itse lähetän kaksi (ja miehen puolesta yhden) tänä vuonna ja nekin todennäköisesti kaupan valmiita kortteja. Lahjat, lähinnä viidet villasukat, olen paketoinut.
    Mukavaa pian alkavaa viikkoa sekä joulun odotusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Stansta!
      Todennäköisesti täälläkin villasukkien valmiusvarasto vajenee hyvän määrän...

      Poista
  3. Voi miten viitseliäs olet ollut, minä olen aina ostanut ne mitä lähetän. Kauniita ovat kaikki ja runsaat koristelut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nila!
      Olen pyrkinyt koristelussa maltillisuuteen - helposti karkaa mopo käsistä...

      Poista
  4. Kauniita kortteja ja melkoinen määrä! Taiteltavat koristellut kortit vie aika tavalla tilaa postin kuoressa, ei niitä sinne kovin montaa mahdu. Onnea ammattitutkinnon johdosta ja hyvää joulun aikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Voisihan ne kortit niin myöhään tehtyinä viedä ihan sinälläänkin postiboxiin, mutta jotenkin se punainen kuori van niin kuuluu jouluun! Kun punaisen kuoren tarranauhan sulkee, on samalla yksi joulun mieluisista puuhista paketissa. ;o)

      Poista
  5. Ou,ou mikä ihana määrä kauniita korttia. Kukkakin on tosi kaunis. Onnea valmistuneelle mitä kaikkea sitten pitääkään sisällään,sillä en mä ymmärtänyt tuosta mitään. Minä kouluja käymätön hölmö. Ja onnea jatko-opintoihinkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Intsu!
      Ou no, unohdin vaihtaa vettä maljakossa riittävän usein, vähän alkoi jo varistaa... Pelastin, mitä vielä pelastettavissa oli...

      Poista
  6. Onnittelut valmistuneelle ja mielenkiintoista, uutta opiskeltavaa löytäneelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Puolentoista vuoden päästä pitäisi saada YAMK-tutkinto näppiin...

      Poista
  7. Onnea tutkinnosta! Ihana muistaminen, niin heleä ja kaunis.
    Joululorttipajalla on valmistunut melkoinen määrä kortteja lähetettäväksi. Ihanaa joulunodotusta kaikille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Terhi!
      Just kävin kurkkimassa blogissasi, ihania kortteja useamman postauksen verran. Ja mikä määrä, olet ollut ihan liekeissä!

      Poista
  8. Kauniita kortteja olet tehnyt. Mä olin tänä vuonna laiska ja ostin kortit valmiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos KatjaS!
      Tilanteen mukaan, aina ei ehdi, jaksa tai viitsi. Ostokortteihi olen minäkin toisinaan turvautunut. Hyväntekeväisyyskortit ovat suosikkejani - ja kokonaisedullisimpia, kun postimaksukin on jo maksettu. :o)

      Poista

Kiitos kommentista!
Iloa päivääsi!